هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سامیت دبی

یکی از هتل های خوب و زیبای دبی هتل 4 ستاره سامیت می باشد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های زیبا و تمیز با امکاات خوب برای مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه کمتر از ۵ کیلومتر فاصله دارد. در فضای بیرون هتل سامیت دبی استخر زیبا همراه با جکوزی که در اختیار مسافران تور دبی است می باشد. مسافران تور دبی می توانند کودکان خود را به سالن بازی ببرند تا کودکان لحظات خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل سامیت دبی:

استخر سرباز ,جکوزي ,استخر سرپوشیده ,سونا,ماساژ,سالن بازی کودکان, باشگاه بدنسازی ,رستوران,کافي نت, کافي شاپ, پارکينگ ,آسانسور ,تاکسي, اینترنت و ... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل سان اند اسکای دبی

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های  چهار ستاره دبی هتل سان اند اسکای است که در مرکز دیره دبی قرار دارد. این هتل نزدیکی به بازار و ایستگاه مترو می باشد. یکی از حسن های خوب این هتل سان اند اسکای دبی اتاق های بزرگ هتل می باشد که مسافران تور دبی را بسیار راضی و خشنود نگه می دارد. رستوران این هتل با غذا های متفاوت از جمله غذاهای بین المللی و هندی برای مسافران تور دبی می باشد. خصوصیات کارکنان این هتل که به زبان انگلیسی و عربی و همچنین فلیپینی صحبت می کنند. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل سفر خوشی را تجربه می کنند.

امکانات هتل سان اند اسکای دبی:

اتاق برای معلولی,مکانی برای سیگار کشیدن مخصوص مسافران تور دبی, اینترنت, سونا و خشک شویی, سالن بدنسازی, استخر, رستوران های خوب و .... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: